190108



Heelluu. Kom nyss hem från Sofie.

Dagen har ändå vart rätt bra, skolan var helt okej, slapp spanska provet. Eller nej, nu ljuger jag.
Vi slapp det för dagen, men flyttade det tills på torsdag istället.
Så denna veckan har vi Spanska-prov, Engelska läxa och Matte-prov.
Efter skolan blev det Gekås med Sofie.
När vi skulle låsa in våra datorer i skåpen utanför Gekås, så funkade det inte,
så kom det ut en tia, sen så funkade det inte igen, så kom det ut två tior till, hahaha!
Sen gick vi till sportbutiken, för jag skulle lämna tillbaka en tröja åt pappa.
Och sen blev det fika på Gekås, och "shopping".
Jag köpte inte så mycket. Typ, smink, ansiktsmasker, hårspännen och toffsar och lite annat.
Och Sofie köpte typ samma, ungefär.
Sen åkte vi hem till Sofie, och på bussen blev det mycket snack om allt möjligt.
Sen när vi skulle hoppa av, så visste vi inte vilken busshållsplats Ingrid stog vid, så vi tryckte inte,
för det var folk som skulle hoppa på, så vi gick fram till dörren, men då körde han iväg. ;o
Så vi fick hoppa av vid SL (sofie lund). Så kom Ingrid dit.
När vi kom till Sofie, så gjorde vi då ansiktsmask. Den var inte jätte bra, för den luktade starkt, och var väldigt svår att få bort, men ett stort + på att man fick väldigt len och fin hy nu efter.
Sen blev det ännu mer prat, och sen hämtade mamma mig.
Nu sitter jag här och typ väntar på att Sofie ska logga in på msn, så att vi kan snacka, för det är inte många roliga inne! ((:
Snart ska jag äta, och ikväll så ska jag kanske titta på 90210. Men inte säkert . (a)

Imorgon ska jag rida, kanske för Paulina.
Hoppas det går bra, men det gör det säkert! ;)






2009-01-19 - 19:32:36
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Sofiee

DU MÅSTE TITTA PÅ 90210!!! DET ÄGEEER.



Btw, tack för dagen :) <3

2009-01-19 @ 19:54:51
Postat av: Anders

Jag läser!

2009-01-27 @ 15:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0