Tredje Advent, Lucia

Bilden lånad här

Nu har jag vaknat, klockan är 11.11, och jag ska snart upp och äta frukost. Jag skulle egentligen varit i kyrkan, men jag orkade inte och har gått hyfsat många gånger. Jag kanske går till kyrkan ikväll, men tror inte det.

Nu ska jag somsagt upp och äta frukost, och sen ska jag julstäda mitt rum, pynta och lite så. Sen i eftermiddag är det julpromenad, och då ska jag kanske gå på den. Någon som vill gå med mig? (a)

Idag är det ju tredje advent, och även Lucia. Tänk när man var liten och gick upp och lussade, vad gulligt. Det blir väl att äta lussekatter och julmust, och pepparkakor till fika! :)
2009-12-13 - 11:20:22
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Millaaa

sv; de va så lite så ;)

2009-12-13 @ 14:16:24
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0