Snålt med bloggande

Jag har inte bloggat så mycket nu. Varför? Jo, för jag har haft fullt upp. Igår så kom jag hem, och sen red jag och städade mitt rum (som inte blev klart i söndags) och fixade lite saker) och idag har jag spelat handboll hela dagen, och sen konfirmation.

Men nu så, och snart har vi ju jullov, då lovar jag att jag ska försöka både fota och blogga mycket. Låter inte det bra? :)

Nu ska jag vila, sen äta och sen titta på tv. Inga läxor (eftersom det är sista skolveckan) och det är sköööönt! Och jag måste ju bara säga att vi vann handbollen faktiskt! Vi var bäst. Nice! :)

Uppdaterar mer ikväll! :)
2009-12-15 - 18:40:21
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Lycka till! =)

2009-12-15 @ 19:50:59
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: h a i d i s -

SV: hihi tack för att du deltar i min "veckans blogg" tävling. Nu får du hålla tummarna att du är en av finalisterna på fredag :D

2009-12-15 @ 20:47:23
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0