Nya vinterkläder

Beställde lite vinterkläder (ny jacka, termobyxor, underställ, mössa och lite sånt) när jag och mamma var i Göteborg, och idag kom det. Provade det lite snabbt nu, och allt är supergosigt. Jackan älskar jag (okej, det gör jag med allt).

Tog bara lite oseriösa bilder precis, men jag kan lägga ut bättre bilder som är tagna med kameran, och inte datorn. Gör det ikväll! :)



Tänkte bara säga att ni ska följa Bellas blogg, (länk) bara för att hon är söt, och jag har gjort hennes design! (Y) :D
2009-12-08 - 18:33:19
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Bella

Min blogggg :D Du e bara så bäst :D <3

hahahaha .) Alla ska följa :)<3

2009-12-08 @ 19:48:57
URL: http://tbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0