Lussekatter

Jag och pappa har stått och bakat lussekatter nu sent ikväll, för vi var typ tvungna att göra det till konfirmationen. Men när vi smakade på dom så smakade dom ingenting, och kom på att vi glömt socker, så får göra om dom. -.- Och när jag skulle ta ut plåten så brände jag mig, så nu har jag skitont i två fingrar. Inte bra!

Nu ska jag gå och lägga mig, för imorgon ska jag upp tidigt och jobba hela dagen, eller från 10-17, och sen direkt till kyrkan (konfan). Så jag kommer inte hinna blogga imorgon på dagen, men imorgon.

bilden tog jag igår, när jag testade starfiltret, tyckte den blev rätt cool.
2009-12-05 - 22:38:26
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Julia

Fan va coolt :p själv köpte man ett likadant filer, men det funkar inte alls lika bra ;p

2009-12-07 @ 21:11:05
URL: http://jjuulliiaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0