Hemma efter en väldigt bra helg.

Precis kommit hem, satt mig vid datorn precis, för jag lovade ju att skriva så fort jag kom hem. ;) Nu är klockan halv 9, och jag är skittrött, så när jag har packat upp och fixat lite saker så ska jag gå och lägga mig, ska bli väldigt skönt att få sova i sin egna sköna säng. ;)
Vi har haft superkul på Derbyt, tack alla som gjorde helgen bra. :D Resultatet från tävlingarna var väldigt ojämna, första dagen (ingen tävling, bara ridning) gick hon jättefint. Andra dagen (första tävlingsdagen) gick hon jättebra på framridningen, men på banan gick det skit. :( Tredje dagen så gick det skitbra, och det blev en 5:e plats på 69% (av 45 stycken, grattis bästa syster) och idag (sista dagen) gick det också ganska dåligt, eller ritten var bra och så, men galoppen gick inte bra och hon fick inte bra poäng, men dom har kämpat jättebra, och grattis till alla som det gick bra för! :D
Nu ska jag titta igenom bilddagboken, facebook och bloglovin' såklart, he-he-he , inte liiiiite mycket. -.-

2009-08-30 - 21:10:25
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Chris

Nu har jag bytt mitt bloggnamn så om är sugen på att ha koll på vad som händer i mitt liv då får du kika in här:

http://thelifeofchris.blogg.se

Ha det bäst! Puss!

2009-08-31 @ 16:14:47
URL: http://thelifeofchris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0