Sjuk idag.


Nu tänkte jag uppdatera, vilket jag inte gjort på hela dagen, haha, men jag har iaf varit hemma idag, för jag mår inte så bra. Ont i magen, sprängande huvudvärk och typ kallsvettig men ingen feber, konstigt. Men jag hoppas att jag är frisk imon, eller iallafall på torsdag. Men mår lite bättre nu. Har mest vilat idag, men jag mååååste verkligen städa mitt rum innan mamma får spel på mig, för jag har sagt typ i en vecka att jag ska städa mitt rum, men hur har det blivit med det Tilda?  hahah (a)

Men nu ska jag städa mitt rum iaf, och sen ska jag försöka välja kläder till fotograferingen som är imorgon (skolfotografering). Kan lägga ut förslag på bloggen, så kan ni ju hjälpa mig. ^^


Tänkte fråga er en sak, vill ni se videoinlägg? Om ni inte vill så tänker jag inte göra det, för det känns ju så dumt att sitta och prata med en kamera, haha, men om ni vill se så kan jag göra det. ;)
2009-08-25 - 15:46:46
Allmänt - 4 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag vill!

2009-08-25 @ 16:04:51
Postat av: Julia

jag tkr att du ska göra vidioinlägg !

2009-08-25 @ 19:11:51
URL: http://juliaandreacarlsson.blogg.se/
Postat av: Emmy

tycker att du ska göra vidioinlägg :)

2009-08-25 @ 19:40:37
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja :)

2009-08-25 @ 20:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0