Det är mycket man vill.

Nu har jag kommit hem från ridnignen. Red ut och galopperade på ett fält, skitmysigt. :D Det är riktigt varmt ute idag, 29° var det ute när jag åkte till stallet. Hoppas det blir lika fint väder imorgon, för då ska jag steeeeka när jag kommer hem från skolan. Imorgon blir det ganska soft dag i skola, först Engelska, språk, No, Musik och sen Hemkunskap (bara en lektion med hela klassen och det är engelska, resten är språkgruppen och halvklass)

Min mobil är inne på lagning, och den har varit det i 4:a veckor, och idag så när jag var i stallet så dog min gamla mobil som jag har så länge, så nu har jag typ ingen telefon, och när pappa ringde och frågade när min kommer, så sa dom att den bara hade kommit till verkstaden, inte blivit lagad. :( Jag trodde jag skulle få den till helgen juuuuu. :(

Nu ska jag inte sitta här och ska nog röja lite på mitt rum, för nu är det stökigt igen. haha, jag är sämst på att hålla iordning på mitt rum. :p Men nu ska jag faktiskt försöka hålla liiiite ordning liiiite längre. (A)

Vill tävla just nu, så därför kommer här en bild från div II tävlingen, när det var prisutdelning.
2009-08-20 - 18:42:15
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0