Shopping för hela slanten!


Nu sitter jag här och ska snart äta. Efter skolan så åkte jag till doktorn och gjorde spirometri (test för min astma). Sen så åkte jag och mamma och kollade på jeans, vilket tog en evighet för jag har alltid sån beslutsångest, och brukar inte hitta jeans som sitter perfekt, men idag så gjorde alla det, så fick jag ännu mer beslutsångest, men jag tog två jeans och två linnen. Sen åkte vi till en skoaffär, och så tittade jag på skor, beslutsångest där med, men det blev ett par Converse, den nya modellen. Och där var hela mitt förra barnbidrag + detta slut. Men jag ska prova och fundera i lugn och ro, så det är inte helt säkert att jag tar allt. Conversen är vita, och nu är det ju höst, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med det, för dom blir ju skitiga väldigt fort, men jag får väl sova på saken. ;)      Kan visa bilder på det jag köpte också senare. 

Gjorde drink med snacks till förrätt idag, och sen ska jag göra efterrätt med hade jag tänkt, det blev lemonad och chips till förrätt, och efterrätten blir nog det gamla vanliga men sjukt goda: Jordgubbar med glass och Latté till det. :)
2009-08-26 - 19:10:26
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

SNYGGT :)

2009-08-29 @ 10:54:45
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0