Osis+ Dust it.

Jag har varit och klippt mig idag, men klippte bara de slitna topparna, men det blev ganska kort ändå, :( Men jag ska spara ut till långt nu tror jag, någon som har något tips på hur man gör för att slita det så lite som möjligt? :)

Jag köpte också en sån här...

Osis+ Dust it. (Bilden är lånad härifrån)
Jag har testat det nu, och jag tycker det är jättebra, och det sliter ju inte på håret så mycket. Fast det var ganska dyrt, så vi får hoppas att det är bra! ;)

Om en stund ska jag åka och rida lektion, sen ska vi fixa allt inför tävlingen som är imorgon. Jag kan programen, och det är ju tur, hahahah, så det ska säkert gå bra (får vi hoppas). Ett lycka till kanske? (a)
2009-08-14 - 13:32:23
Allmänt - 3 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till och hoppas inte regnet öser ner!

2009-08-14 @ 15:33:14
Postat av: D E L L A

Vad är det? :)

2009-08-14 @ 21:52:53
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: sofie

lycka till :)

2009-08-14 @ 21:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0