Motljus.




Jag och pappa var ute och gick med hunden precis, och självklart testade jag det nya objektivet. Funkade bra. Lekte lite i motljus, och själv tycker jag faktiskt bilderna blev ganska fina. Vad tycker ni? :)

Kan ni inte komma med några förslag på vad jag kan göra bättre med bloggen, vad jag kan skriva om, vad jag ska göra för "tips-inlägg", vad ni vill se för bilder? Det är ni som kan göra bloggen bättre. Så snälla, kommentera vad ni tycker. (a)

Imorgon om det är fint väder, så ska jag nog ligga ute och steka i solen, så himla skönt om detta vädret ska fortsätta nu sista tiden på sommarlovet. :)  Nej, nu ska jag nog fixa mig för läggdags och lägga mig och läsa lite. Godnatt.
2009-08-05 - 22:55:16
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0