McFlurry Marrängswiss



Nu är jag hemma, har ätit thaimat och kollat bloglovin', så nu tänkte jag lägga mig i min underbara säng och kolla på någon gammal film, haha. Vi får se vilken det blir. :)

Idag åt jag också McFlurry Marrängswiss på Mcdonalds , och den var faktiskt väldigt god, haha. ^^

Imorgon får vi se vad som händer, men jag kanske ska vara med en kompis, som jag bara träffat 1 enda gång på lovet, och då så gick vi på stranden och pratade typ en halv timma, ;o     jag saknar alla sjukt mycket, men tänkte se till att träffa mer folk nu den sista tiden på lovet, får se hur det går med det. Sommarlovet har iallafall gått vääldigt fort, och börjar nu lida mot sitt slut, men jag hoppas på fint väder, så ska jag ta vara på sista tiden av lovet. (y) 

Men jag skriver mer senare ikväll eller imon. Om jag inte skriver mer ikväll, så kan jag ju passa på att säga Godnatt på er!


Är du ny läsare? Om du inte vill tappa bort mig och min blogg, så klicka här!

2009-08-02 - 21:06:06
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: haha, vi får väl se hur kul denna blev... ;) haha ganska tråkig!

2009-08-02 @ 21:33:41
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0