Jag hatar vädret!

Nu måste jag skynda mig, ska iväg till stan med några kompisar, fika och gå i affärer. Mysigt! Ikväll ska jag nog till Gekås med mamma och Emma, tror inte pappa följer med, men kanske. ;) 

Jag tar med lilla kameran till stan, så det kanske kommer upp lite bilder senare ikväll. :)

Jag hatar verkligen värdet också, jag vaknade imorse, klockan halv 7, av att det åskade sjukt mycket, och spöregnade. Jag gick ner och la mig hos Ebbot för han var nog lite rädd. Sen så ställde jag klockan på 9, men vaknade halv 11. Inte bra!

Men nu måste jag gå! :) Pusshej,            Vad ska ni göra idag?
2009-08-03 - 13:44:05
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du blev en av de fem finalisterna i min tävling! Så lycka till nu och försök samla så många röster du kan =)

2009-08-03 @ 14:02:34
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0