Första dagen i 8:an är avklarad.

Nu är första dagen i skolan avklarad, första dagen som åtta, från och med nu måste jag gå upp 6 - halv 7 varje dag. Nu känns det också att hösten har börjat, det har varit kanonfint väder, men kaallt. Nu går det mot mörka tider, och usch. Men som jag skrev i förra inlägget, så har vi fått ett bra schema, och det är väldigt skönt. 

Efter skolan så åkte jag och Sofie till stan, fikade och shoppade lite. Jag köpte en borste med svinborst och en sportbag, för min gamla var väldigt sönder. Jag kan lägga upp bilder på det jag köpte senare. 


En till bild på min fina kusin,   såg nu att den blev liiite mörk i ansiktet , ;/ Jag får redigera om den lite. ;)
2009-08-18 - 18:25:47
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0