Bilderna ifrån tävlingen.

Okej, nu tänkte jag berätta lite om tävlingen, ska försöka få det ganska kortfattat, om det går. Gick upp halv 6-6, åt frukost och packade in allt i bilen, körde till stallet, fixa hästen och lastade henne. När vi kom fram till tävlingsplatsen, anmälde jag mig och pratade lite med folket i laget och tog det lungt, gick igenom program o.s.v. På framridningen så gick det helt okej, men efter en stund så säger Emma (min syster som hjälper mig väldigt mycket före, under och efter tävlingen, tack för allt hjälp) att tränset gått sönder. FAN! Tänkte vi båda, men en väldigt snäll kompis i laget som precis hade ridit lånade ut sitt träns, (TACK så jättemycket Louice). Det programmet gick sådär, hon var spänd och väldigt seg, men vi skrapade ihop 64% och jag är jättenöjd med det. Kom delad 5:a och precis utanför placering. Sen var det några timmar tills nästa klass, så jag åt, vilade, tittade på dom andra, gick igenom program, åt igen, vilade och sen lastade vi ut och det var dags igen. Då kändes hon jättebra, och på banan blev hon inte spänd och ganska pigg, så det var bra. Hon kändes bra genom helt programet, förutom i en halt, då hon ryggade (hon har ju ridit program där det är ryggnign, så hon tror att det ska vara det) och så gjorde jag två missar som drog ner lite på poängen, men jag är superduper nöjd med den ritten, för den kändes skitbra, och jag fick 66,56% och kom 2:a, av 17, så jag är jäääättenöjd. Sen var det laget också, och vi kom 2:a, av 12 stycken lag, HKRK är ju bara sååå bra, (y) ;D haha! Louice, Rebecka och Ellen, ni var skitduktiga allihopa! Och nästa gång vinner vi! haha.

Kort sammanfattning av dagen, för er som inte orkade läsa: Första klassen, delad 5:e plats på 64%, precis utanför placering, Anda klassen (lagklassen) 2:a placering på 66,65% och laget kom 2:a av 12 lag. HKRK!



Min syster Emma, Jag och Pandora på framridningen.

Jag och Pandan inne på banan.

Ellen Goiting, Jag, Rebecka Good, Louice Axelsson och lagledare Karina Axelsson. HKRK!
2009-08-15 - 22:21:09
Allmänt - 3 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; jaha hoho x)

Använder du det? :O

2009-08-16 @ 01:18:34
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: D E L L A

sv; aaha^^

Är allt bra med dig då? :D

2009-08-16 @ 12:52:42
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: JULIA

Jättefina bilder och skit kul med en som gillar hästar! Precis som jag! :) Lite dåligt om bloggar om det tycker jag!

2009-08-16 @ 17:44:55
URL: http://juliaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0