Bilder från Diggiloo.

Jag har inte hunnit eller orkat blogga idag, har varit så himla trött och så har jag ridit, sen när jag kom hem så åskade det, så då kunde jag inte ha på internet. Men nu så. Bilderna från igår är det som kommer upp. Jag hade med min "lilla" kamera, så ja, bilderna blev inte precis världsbäst, men ni får se dom iallafall. 




Ja, där var bilderna, :) Jag tycker nog dom bästa artisterna var Molly, Brolle, Sara Löfgren och Thomas Pettersson. ;) Vi hade kanonfint väder hela första delen och även i pausen, men i andra så kom regnet, och det bara vräkte ner så det kändes som man hade pissat på sig, och man var helt dygnsur, usch. Men allt utom vädret var väldigt bra. :D
2009-08-13 - 19:08:11
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0