Vårfotografering!

Idag, så var det först skolan, har varit jätte trött idag.
sen när jag kom hem, så åkte jag och mamma till stallet och red Putte.
Sen så när vi kom hem, så tog jag min älskade kamera, 
och gick och fotade massor av blommor i mormor och morfars trädgård!
Så här kommer lite bilder från dagen, och även en bild från när jag och Sofie gick en promenad en dag!







Så, nu är dom sista bilderna uppe också, och jag kom på varför dom inte gick att ladda upp!


Godnatt! 
2009-04-06 - 21:33:17
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: saran

SLUTA JÄVLA CP UNGE!!

VA INTE SÅ FIN OCH TA INTE SÅ JÄVLA VACKRA BILDER!! :O

HAHAHAHA

ÄÄÄLSKAR DIIIG LILLKUSINEN MIN !!! <3333



på frdag ;) du och JAAAG <3

2009-04-08 @ 09:42:47
URL: http://fyrapinglor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0