Sovande på balkongen - sommar !

Nu ska jag sova, så här kommer bara ett kort och tråkigt inlägg,
Idag, så var det först en ganska så seg dag i skolan, och sen hem!
Fikade hos mormor och morfar, saft och kakor! 
Gick ut lite med Ebbot, och sen städade jag. 
När jag var klar med det, så tog jag min pläd, och la mig på den på min balkong, 
men det var lite kallt, så jag tog ett täcke och kudde, och satte på lite musik.
Jag vaknade när jag hörde att det kom två bilar, och då hade jag sovit typ 1 eller 2 timmar. 
Det var skönt, för jag var trött, och det var så varmt och skönt i solen!
Sen hade pappa tagit hem fika, för Emilia och hennes pappa kom, för att prata om hur vi skulle göra med Pandan.
Vi ska ha kvar, (eller, Emma ska ha kvar) henne ett år till! :)

När dom hade åkt, så åt vi hamburgare, och sen övningskörde Emma en runda. Vi körde till mammas jobb, och sa hej! 
Vi tittade också på Åsnan, den är cool! HAHAHAHA
Sen körde vi hem, och jag gjorde morötter, gurka och dipp, och tittade på 'Berg flyttar in'.

Imorgon, så skulle jag och pappa ridit Putte på förmiddagen, men så ska han iväg med Emma på tävling, så nu vet jag inte hur det blir, kan inte rida honom själv, för han är inte så pålitlig. 
På eftermiddagen ska jag i alla fall hoppa Sol, hoppas det går bra! :)


Nu är jag trött, så nu vill jag sova, Godnatt! 


2009-04-24 - 23:08:15
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0