Myskväll med Sofie!

Shuuu,

Nu sitter jag i Sofies soffa, och väntar på att våran film ska ladda klart!
Ska titta på Nothing Hill snart, eller typ nu!
Ska sova här, och sen hem imorgon.

Har precis varit ute och gått långrunda med Lina, och det var skönt!
Har ätit tacopaj, och hoppat på studsmattan.. 

Imorgon, så ska jag rida på förmiddagen, sen ska vi (Familjen) till Ästad och bada och basta och sånt. Mysigt!

Men nu ska vi titta på film, ett kort inlägg blev det, men orkar inte skriva mer.. Skriver kanske imorgon kväll! 

Nu sitter jag här, och tittar på Nothing hill, riktigt bra film! :)
Sofie har somnat, men får väl väcka henne, för hon ligger i soffan just nu. ;)

Jag har gjort en ny layout, men kanske gör en ny senare, men det får vara denna ett tag nu!
Ska ändra lite med kodningen och så, och ska börja med "Dagens Outfit" nu med, fast inte varje dag.
Jag ska också försöka lägga in bilder till nästan varje inlägg.
Hoppas det blir roligare att läsa, när jag har mer bilder o.s.v!

PussoGodnatt!


Tog lite kort på studsmattan! :D

2009-04-04 - 21:14:44
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0