Längtar!

Nu har jag kommit hem, ganska trött, så det blir ingen sen kväll ikväll!
Det gick bra med ridningen, förutom att hon stegrade sig, 4 gånger "lite mindre", och en gång typ rakt upp.
Men det gick bra, och inget hände! :)
Jag ska "tävla" CR med henne på Söndag.. Men tror det blir ganska låga klasser. :)
Haha, vi får se hur det går, har inte ens hoppat bana någon gång, men får hoppas att det går bra.
Ska kanske träna hoppning för Alma på tisdag, annars blir det Dressyr på tisdag, hoppning på torsdag! 
Klara ska antagligen också hoppa, Carisma, på 20 cm. Men vi får se! :D
Kusinen kanske också följer med och tittar, vi får se!

Imorgon så ska jag dra ut min sista tand som sagt, och det kommer säkert gå jättebra! 

Får träffa alla saknade små ungar på tisdag, ska bli riktigt roligt! :D 

Nu ska jag titta på Wipeout, och sen ska jag typ bara fixa mig och lägga mig .. är jättetrött! 
2009-04-19 - 19:58:45
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötis, hur är det med dig idag? :)



Kram

/Linnéa

2009-04-20 @ 12:14:42
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej söt, allt bra nmed dig idag? (:



Kram

/Linnéa

2009-04-20 @ 17:38:04
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0