39 graders feber i påsk? Nejtack!

Hellu,
Här kommer ett snabbt kort inlägg!

Jag vaknade vid 8 i morse, och kände att jag hade feber, tog febern, och den visade 39. 
USCH! Har inte mått såhär dåligt på länge, vet inte var jag ska ta vägen. Mår illa, sprängandes huvudvärk, ont i hela kroppen, ont i halsen, och blää!
Mamma slutar 1, så hon kommer nog snart hem. Tom (vår ena katt) ligger här i sängen gemte mig, och är så gosig. 

Jag vill verkligen inte vara sjuk nu i påsk, så jag hoppas att jag blir frisk idag! 

Har fixat lite med layouten på min blogg, saker som inte syns så tydligt, men trädet i högra hörnet syns.
Sen har jag också fixat lite med färg, lagt in en ny header, som passar nu till påsk, och ändrat lite med kanterna på allt, och även lagt in en bild i menyn. Hade tänkt fixa en besöksräknare också, någon som vet hur man gör? :)

Nu ska jag sova lite tror jag, för jag orkar inte vara vaken! ^^
Men det kommer kanske inlägg lite senare idag, vi får se. :)

2009-04-09 - 12:40:26
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Pappa

Snyggt!

2009-04-09 @ 13:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0