100 besökare, Tack!

Jag har precis ätit, så nu ska jag plugga spanska, prov imorgon! :( BLÄÄ!
Efter en dag i skolan, som har varit ganska så kul, så gick jag och Sofie ner till Gekås!
Köpte lite saker, typ shampoo och balsam och sånt, och en grimma till Sol! Det fanns inget smink som vi behövde till filmen i skolan. Men kanske finns på panduro. 
Sen åkte jag hem, och jag och mamma åkte till stallet och red Putte. Gick ganska bra, eller i alla fall helt okej! 

Jag skriver inte så mycket mer, för jag måste verkligen plugga nu !




TURKIET-RESAN ÄR BOKAD! YES, 

090531-09068

Kommer alltså hem 4:a dagar innan skolavslutningen , niice! 
LÄNTAAAAAAAAR!


100 besökare idag, Tack, hoppas ni gillar min blogg ! :D

2009-04-22 - 19:16:36
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0