13 januari

Haft en jättemysig helg. Har hunnit med väldigt mycket och ändå tagit det lugnt! Igår red jag, var i Halmstad och shoppade och fixade med lite papper till bilen (läängtar tills den kommer), var på "rundvandring" på Lynga gård (Hannells dressage) med hkrk, sjukt fint ställe verkligen. Hann också med att träna, cykel + en maassa styrkeövningar och på kvällen kom Annie hit för lite myskväll.

Idag har jag ridit ett lyckat dressyrpass på pandi, tränat, varit på gekås och sen fixat massa nödvändiga saker. Nu ska jag lägga mig och försöka sova så jag orkar upp och göra lyxfrulle imon innan skolan hade jag tänkt!

Har typ bara ätit massa nyttigt i helgen med, såå gott! Gjorde en nyttig typ chokladpudding igårkväll och fruktfat idag.


2013-01-15 - 10:37:35
- 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0