What doesn't kill you makes you stronger

Oj vad längesen det var jag skrev här. Men jag tänkte faktiskt försöka börja blogga igen, får se om jag hinner med det med det ska nog gå bra. Gjorde en väldigt enkel design som jag tänkte ha tills jag får inspiration till en ny, så denna får duga så länge.

Har fullt upp på dagarna nu för tiden, alltid något att göra känns det som, men jag gillar det. Har ett riktigt bra schema i skolan nu, vilket är väldigt skönt. Slutar 11 på måndagar och är helt ledig på fredagar, slutar innan två både tisdag och onsdag, så har bara en dag då jag går länge och så kommer det se ut ända fram till sommarlovet.

Tränar och tävlar för fullt med ponnyn också, och det går bara bättre och bättre för varje dag vilket är superroligt. Var på tävling idag och det gick bra, framsteg för varje tävling också. Fick mitt första kval till derbyt, sen satsar vi vidare!

Nu tänkte jag ta en dusch och sen lägga mig i sängen och kolla på tv och bara ta det lugnt tills jag somnar, gick upp tidigt och har varit i full gång hela dagen så det ska bli väldigt skönt.

2012-04-22 - 21:42:16
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0