Ny vecka, nya chanser

Har haft en riktigt bra måndag. Hade två svenskalektioner och slutade sen vid 11. Fick mat hos mormor och morfar och sen har jag försökt vila upp mig från min förkylning i eftermiddag. Åkte till stallet också och fixade där, och tog med mig båda ponnysarna ut på en kvällspromenad i solnedgången så de fick sträcka lite på benen. Riktigt mysigt!

Imorgon är det dags för nationella i svenska 1, så ska sova nu så jag är lite pigg imon iallafall. Godnatt!

2012-04-23 - 22:30:51
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en fortsatt trevlig kväll :):) Berätta gärna vad du tycker om min dikt och svara på senaste frågan i Q&A ;) KRAM

nojjz.blogg.se

2012-04-24 @ 20:33:58
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0