Packning

Håller just nu på att städa och packa, eftersom att jag senare idag tar tåget ner mot skåne och Dagstorps Derby, stannar tills på söndag. Det är en stor hästtävling, och jag kommer bo i husvagn tillsammans med min syster, min kompis och henne mamma. Om jag hinner tänkte jag förbereda några tidsinställda inlägg!

Vi har fått hem en ny ponny, så det tar lite extra tid om dagarna nu, men det är riktigt kul, så det gör inget.. Ja, vad gör jag mer? Tar väl vara på sommarlovet och är med kompisar. Hoppas sommarvädret kommer tillbaka så man kan få lite färg innan skolan börjar.


Har också hunnit med att kolla/lyssna på när min grymt fina och duktiga syssling sjöng i en talangtävling.

2011-07-28 - 13:28:19
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0