Fullt ös, medvetslös!

Har verkligen haft fullt upp med allt nu den senaste veckan. Har tagit vara på de dagarna då det har varit sol - genom att ligga på stranden. Jag har varit med mina underbara vänner, jobbat, festat och bara haft det bra. Jag har tränat för fullt med min fina ponny, inför tävlingarna denna helgen.

Idag har jag varit i Jönköping hela dagen på tävling. Red två klasser och den första gick bra, andra gick sådär. Mer än så tar jag inte här eftersom att de flesta kanske inte fattar något om dressyrtävlingar alls.

Just nu ligger jag i en säng i Glommen, har varit nere på kräftfestivalen en stund, men sen gick jag hem eftersom jag antagligen behöver sova, eftersom jag gick upp tidigt och ska på tävling i Helsingborg på söndag igen. Är riktigt taggad!

Kommer upp lite mer bilder och så när jag kommer hem härifrån, och har varit på tävlingen, så håll ut, det kommer! ;)
2011-07-16 - 01:19:22
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0