Skåne - Göteborg - Hem

Jag har tillbringat några riktigt bra dagar i skåne hos min syster. Vi har pratat en massa, ridit en massa, ätit en massa, kollat på en massa film och bara haft det allmänt bra. Igår åkte vi och två kompisar till min syster upp till Göteborg för att gå lite på mässan på GHS. Det tog fem timmar upp, eftersom vi först blev stoppade av polisen för att vi körde för fort, och sen fick vi bensinstopp på motorvägen. Men vi kom tillslut upp iallafall, och då gick vi lite på mässan.

Jag har inte fotat så jättemycket, men lite har jag, så det kanske kommer upp senare. Nu ska jag pilla lite med en ny design, och sen duscha och dra mig mot Ullared för att träffa Elinor där.

Pusss,
2011-02-25 - 11:47:37
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0