Grillning och mys med familjen

Vi har varit på Gekås idag,  ja, idag igen.. Fråga mig inte hur jag orkade! Men jag hittade faktiskt en hel del bra saker som jag behövde, kanske visar bilder sen! Tittade också på skor till konfirmationen, hittade ett par som jag ville ha, men så fanns dom inte i min storlek!

När vi kom hem så körde jag lite moppe, testade min nya hjälm, och gud så skön. Tack världens bästa mamma och pappa.

Nu ska vi snart äta god mat.. Grillat kött, potatisgratäng, god sallad, ostbricka och efter det - grillade marshmallows! Efter det tänkte jag se om det går någon bra film på tvn, och sätta mig och titta på den. Toppen! :)
2010-05-01 - 19:29:33
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0