Brolle, black & white

Hallå på er nattugglor..

Gissa vad jag fotat?

JAG VAR OCH FOTADE BROLLE!
Han som jag praoade hos skulle fota Brolle egentligen, men så kunde inte han så jag och pappa fick fota istället, men det var mest jag som fotade. Har inte tittat på bilderna så noga i datorn, men jag hoppas det blev några bra!



 

Jag valde bara ut några bilder och redigerade dom till svartvitt, jag orkar tyvärr inte lägga ner mer tid just nu, för klockan är snart 2 på natten, och ja, jag är väldigt trött, men jag lovar, imorgon ska jag redigera lite bra bilder från idag, så lägger jag upp dom! Såg nu att den sista var lite suddig och ganska brusig, men jaja, orkar inte ändra nu, för nu ska jag sova!

NattiNatti, Sov gott!

2010-07-21 - 01:44:06
Porträtt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! jag skriver sällan i andras bloggar men nu kunde jag inte hålla mig... jag är ett stort Brolle-fan och har precis som du sett honom live (när han spelade i Eskilstuna) det var den bästa kvällen i mitt liv. Brolle är bara så himla underbar!!! Han scenenärvaro och personlighet är inte av denna värld.. och du har fångat honom perfekt med dina bilder här! Älskar dom! Luftgitarr bilder är bara för skön.. där fick jag dagens skratt. Tack för det och tack för underbara bilder. Jag ser fram emot att få se flera :D /Emma

2010-07-21 @ 12:18:05
Postat av: Tess

like this -----> http://www.facebook.com/pages/Brolle-Wallmark-Lets-Dance-2012/142293459208772 & spread further ♥

2011-12-19 @ 23:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0