Snöflingor på nära håll

© Tilda Johansson

 

© Tilda Johansson

 

Var precis ute och fotade lite i snön, med objektivet som jag fått låna. I love it! ^^ Haha, synd att det är så dyrt bara, annars hade jag nog köpt ett, för det är verkligen bra. Man kommer så himla nära, och ser sånt man inte ser i vanliga fall..

 

Jag får passa på att fota macrobilder nu i helgen, så det kommer antagligen komma upp mycket bilder. Haha, i hope you like it! ;)

 

Snart ska jag äta lite lunch, och sen åker jag och rider, men jag bloggar mer antingen innan, eller efter. Idag ska det bli mycket uppdatering, för det har det varit dåligt med nu ett bra dag. Men nu får det bli ändring på det! :)

 

 

 

2010-01-09 - 12:00:17
Natur - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Lisa

verkligen SJUKT fina bilder tilda :O<3

2010-01-09 @ 15:51:57
URL: http://lisavictorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0