Manikyr på tisdag

 

pics 1 , pics 2

 

Jag fick precis reda på att jag ska få mina naglar fixade av faster (eller någon annan i hennes klass, eller vad man säger) på tisdag. Hon utbildar sig nämligen till stylist och skulle ha prov, och då behövde dom någon att göra manikyr på, så jag frågade hon om jag ville följa med, och självklart ville jag det. Så på Tisdag åker jag till Göteborg direkt efterskolan, ska bli riktigt roligt faktiskt. :)

Nu kan jag englskan, både glosorna och texten, man ska träna lite mer på texten innan jag lägger mig. Men nu ska jag få massage av mamma, och ge henne massage, sen ska jag äta, duscha, titta på tv och annat! :)

2010-01-20 - 19:36:31
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0