Frost

 

Det är frost ute idag, och väldigt kallt. Vaknade och tittade ut genom fönstet, och såg.. SNÖÖ! En massa snö, säkert två-tre decimeter. (Ja, det är mycket för att vara här ^^) Så jag, mamma, pappa och Ebbot gick ut och gick en lång promenad i snön, var ute och gick i nästan två timmar. Riktigt skönt.

 

Såklart så fick kameran följa med, och det blev nog några bra bilder. Tänkte sätta mig och redigera dom nu, och sen lägger jag upp några på bloggen. Kul att ha lite nya bilder att uppdatera med, eftersom att det på sista tiden inte vart så mycket bilder här på bloggen.

 

Men nu ska jag redigera bilder, och sen laddar jag upp dom här på bloggen! :)

 

Ha det bra så länge! :)

 

 

2010-01-06 - 16:34:16
Natur - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: mamma

Gud va läcker den bilden blev, skicka in den till någon fototävling!

2010-01-06 @ 17:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0