Första dagen i skolan

Nu har jag kommit hem från skolan, och ätit lite våfflor med mamma. Gott! :)

Mamma beställde också klipptid till mig, imorgon... vet inte alls hur jag ska klippa mig, ingen aning faktiskt. Vet bara att mina toppar är väldigt slitna, så det kommer väl bli kort som vanligt! :(

Nu sitter jag och tittar på One tree hill, och ska snart leta fram kläder tills imon. Det kommer väl bli som vanligt, hittar inget jag vill ha, så det blir jeans, linne och kofta/tjocktröja. ;) Haha! Fattar inte hur det kan bli så, min garderob är proppfull, ändå hittar jag aldrig något att ha på mig, hur kan det bli så? ;)

© Tilda Johansson

Bilden tog jag när jag var på fotopromenad. ;) Haha. Dålig kvalité p.g.a Högt iso! :/
2010-01-11 - 20:02:20
Natur - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0