Filmmys hela dagen

Jag sov nästan till klockan 2. ;o  Det är för länge, men det blev ju ganska länge igår också. (a) Haha, somnade sent igår, så ja, det är väl ok att sova länge då, men kanske inte länge.

Sen har jag bara legat inne och tittat på film hela dagen, en riktig slappdag helt enkelt. Jag har tittat på A walk to remember, som jag älskar. Den är så jäkla bra! Ni som inte sett den, se den!

Bilden är lånad härifrån

Nu sitter jag och tittar på Harry Potter och fången från azkaban, men tittar inte så mycket, för den är seg. ;) Men nu tänkte jag titta på ännu en film, medans jag äter cheesecaken som blev över häromdagen, gott. Tänkte titta på The Notebook, (har inte sett hela ^^), en shopaholics bekännelser (som jag redan sett några gånger) eller någon annan bra film! :)
2010-01-01 - 18:47:04
Musik & Film - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0