En massa barr



Även fast det inte står att det är copyright, så är det självklart det

Två bilder från idag. Jag laddade upp en bild på Ebbot också, men den tappade jättemycket färg när den kom upp på blogg.se, och blev inte alls bra, så tyckte inte det var kul att ladda upp den, för den var så bra från början. Men jag lovar, jag laddar upp den senare, när jag redigerat om den. :)

Nu tänkte jag äta lite, och sen sätta mig och titta på en film som kommer på tv, hon är min tror jag den hette. Kan skriva lite om den när den är slut. Eller det kanske är för mycket "filmrecensioner" här på bloggen? ;) Kommentera om ni vill veta vad jag tyckte om filmen, annars skriver jag inte.  :)


Om ni vill se den, så går den på TV4 film klockan 17.40 - 19.15






2010-01-06 - 17:19:59
Natur - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: sabina

Jag diggar din design :)

2010-01-06 @ 21:09:49
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0