Damernas detektivbyrå

 

Nu har jag kommit hem, eller jag kom hem vid halv 9, men har ätit och tittat på film med familjen. Vi tittade på serien "Damernas Detektivbyrå", som var bra, inte jättebra, men bra. Lite konstig tycker jag. Man längtar tillbaka väldigt mycket till sydafrika, där filmen utspelar sig en del.

 

Nu tänkte jag lägga mig och titta på någon annan film, men tittar nog inte på en hel, för jag är ganska trött, men inte så trött så jag kan sova.. ;) Men det får bli en film så att man blir trött, och sen får jag sova.

 

Imorgon ska jag till tandläkaren, tråååkigt... Men sen så ska jag försöka hitta på något på eftermiddagen, kanske rida eller åka skridskor, men jag tar dagen som den kommer! :)

2010-01-03 - 22:28:17
Musik & Film - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise

2010-01-03 @ 23:35:21
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0