it's snowing outside

Ja, det kan man verkligen säga.. Det snöar inte lite heller, utan det har kommit typ en halvmeter från igår. Så idag ska jag väl inte göra något speciellt, får stanna inne, för går ju knappt att komma någonstans.

Just nu sitter jag och tittar på Gossip Girl, som jag förmodligen kommer sysselsätta mig med hela dagen. Har gått i pyjamas hela förmiddagen, men nu har jag faktiskt tagit på mig lite kläder, min "favorit-hemmaoutfit", tights, ett linne och en tröja, slarvigt uppsatt hår och gosiga innertofflor på fötterna. Underbart! ;)

Gossip girl på tv'n,  (bilden är tagen med webcamen).

Lägg märke till den snygga minen som tjejen i bakgrunden har! ;)


2010-02-20 - 14:11:49
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0