Iphoneskydd



Tänkte köpa ett skydd till min lilla telefon, eftersom den blir repig ganska lätt (speciellt om man tappar den). Tittade runt lite på intenernet och hittade några stycken. Tror jag ska ha det svarta längst ner i mitten, om jag ska köpa något av dom.

Har precis kommit hem från stan, har varit och tränat. Nu ska vi snart äta, och sen ska jag nog åka och rida. Ikväll blir det kyrkan, (bara 5 gånger kvar sen!!!!) men det blir nog inte så långtråkigt, för det ska typ vara gospel.


Uppdaterar mer senare, Byee! :)
2010-02-14 - 14:07:10
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: anna

jag gillar den första :)

2010-02-14 @ 15:57:43
URL: http://annaajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0