Önskelista 2010

Jag satt och fixade ihop en liten önskelista, så tänkte att jag kunde lägga upp den här. Jag visste ingenting som jag önskade mig, men satt och tittade lite här och var, och kom då på en del saker.

Det är ingen speciell ordning eller så.

 

1. Platt-tv

2. Kamera Canon EOS 550D eller 7D, höhö, dream on baby... Kameratillbehör

3. Solsemester

4. Smycken

5. Pengar

6. Smyckesträd

7. Shoppingdag

8. Smink

9. Sminkborstar

 

Det är vad jag kommit på än så länge, men kanske fyller på, vem vet! ;)

Ni som inte kommit på vad ni ska önska er kanske kommer på något nu. Åh vad jag längtar till julen!

2010-12-12 - 13:56:58
Tilda själv - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: SSS

Var är smyckesträdet ifrån? :)

2010-12-12 @ 15:01:07
Postat av: liindblaads

Platt tv står på min med :P

fast jag fårbetala lite själv får dock lite pengar av pappa

2010-12-12 @ 18:53:21
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0