Elevens val

Just nu sitter jag i ett klassrum och har elevens val. Det snöar och blåser ute. Jag hade Luciaträning innan, men eftersom lucia är slut så har vi läxläsning nu, men våra läxor är slut, eller har den sista tills idag, men har redan gjort den, så jag tänkte att jag kunde blogga. Och eftersom läxorna är slut, och detta är våran sista riktiga dag i skolan, så kommer det ju antagligen bli väldigt mycket mer bloggande. Bra va?
Imorgon har vi innebandy, volleyboll och fotboll, alla niorna ska möta varandra, och på måndag är det pysseldag och på tisdag slutar vi. Det ska bli riktigt skönt att få jullov, helt underbart!

Foto: Jag, förra året.  Mysiga, mysiga vinter!

2010-12-16 - 09:57:59
Dagbok - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: cornelia [FOTOBLOGG]

sv: det är lugnt, hon har tagit bort alla bilder nu :)

2010-12-16 @ 17:03:20
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/
Postat av: Tess

Åh, vilken vacker bild! :) Kram

2010-12-16 @ 19:35:03
URL: http://tesswaltenburgphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0