Welcome spring

Idag är det sånt där fint vårväder. Jag älskar det. Vaknade vid 10, låg i sängen till halv 11, och nu är jag snart ute. Jag tänkte nämligen ta min kamera och gå en liten promenix och fota lite macro-bilder.

Senare, om en timme ungefär, så ska vi till mormor och morfar och äta lunch, och sen ska jag bara vara ute hela eftermiddagen tror jag, tills jag ska till körskolan då. Sista teorilektionen idag, men har fortfarande inte fått mitt körkortstillstånd, dom är sjukt sega på transportstyrelsen.

Jag hoppas att jag kommer kunna uppdatera med foton senare, men det tror jag, borde ju finnas något att ta kort på! ;)

2010-04-07 - 11:25:39
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Cicci

Underbart med vår, var ute och red på morgonen, om du vill ses bilder kolla min blogg :)

2010-04-07 @ 21:17:24
URL: http://nackatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0