Väldigt mycket plugg - lite bloggning

Jag hinner inte riktigt blogga just nu.
Jag har väldigt mycket plugg just nu i skolan, och så fick jag reda på från transportstyrelsen att det blivit fel och sånt när jag skickade in mitt grej till körtkortet, så nu har det blivit helt konsitgt så måste plugga till det också..

Just nu pluggar jag på spanska, och sen om jag hinner ska jag plugga Engelska, och sen har jag massor av annat som jag kommer få göra imorgon och resten av veckan, och helgen.

Därför vet inte jag hur mycket jag hinner blogga, men till helgen är jag tillbaka som vanligt, och kommer då uppdatera med lite roligare inlägg, och förhoppningsvis med massa fina vårbilder. I think! ^^

2010-04-19 - 18:45:55
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0