Bra vs dåligt

Jag har haft en bra dag, ganska slapp. Bakade bullar på hk'n, på musiken så bara spelade vi lite själva, och på No:n fick vi sluta efter typ 20 minuter. Snart ska jag börja göra mig klar inför kvällen, leta fram kläder och duscha, sminka mig och lite så.

Här kommer lite bra och lite dåliga saker!


+ Det är exakt en månad tills vi åker till Turkiet... Riktigt skönt ska det bli!
+ Mamma och pappa kom precis hem med min nya moppehjälm. Kommer kanske bild senare.
+ Det är fredag, helg och valborg - ett tecken på att det är riktig vår!

- Vädret, riktigt tråkigt väder.
- Mina sista saker från H&M har inte kommit.
- Mitt körkortstillsånd har inte kommit.
- Min konfirmationsklänning har inte kommit.
2010-04-30 - 16:48:41
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0