Nosen i kakao.

Har varit hemma idag, för huvudvärken är fortfarande kvar, men jag har tagit en treo , (höll på att spy, det var typ det äckligaste jag någonsin har druckit, gick inte ner) så nu är den borta, men är trött och så, men jag är bättre och ska gå till skolan imon. :)
Jag håller på och fixar en sak till bloggen, men det kan ta lite tid innan ni får se vad det är, men ska försöka skynda på det så mycket jag kan, men behöver fixa lite saker innan jag kan göra klart det. Ska kanske fixa det ikväll, och sen göra klart det.
Imorgon är det inskrivning till konfirmationen (tror jag?) och på måndag (om en vecka) börjar barngympan. :D
Jag och mamma var precis ute och gick med hunden, och jag tog lite kort, dom är här nedanför, kommentera gärna!
Ebbot doppade huvudet i en jordhög, haha.
2009-09-07 - 16:33:22
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Millaaa

söt hund :)

2009-09-07 @ 21:01:19
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0