Pluggar, på golvet?

Har varit hemma idag med, fortfarande sjuk, men ska nog gå imon, för mår lite bättre nu. Idag har jag fixat en hel del med en sak till bloggen, och även pluggat, pluggat, pluggat. Just nu pluggar jag också, på golvet, haha. Men jag koncentrerar mig mycket bättre än om jag sitter vid tv:n eller där någon pratar, så nu ligger jag på golvet på mitt rum, har på hög musik och pluggar. ;)
Jag ligger somsagt på golvet, på mitt täcke och min kudde, och framför mig har jag massor av böcker + datorn. Pluggar engelska, no och spanska.
2009-09-23 - 19:29:22
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Millaaa

haha jag tror jag har likadant täcke och kudde som dig xD

men de funkar faktiskt lite bättre att plugga om man ligger på golvet ;)

2009-09-23 @ 20:12:13
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Sara - [Personlig fotoblogg]

haha, samma som jag ju ;)'

plugga på golvet is tha shiet xd

2009-09-24 @ 17:17:01
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0