Migrän, inte kul.

Nu sitter jag vid datorn igen, har inte kunnat skriva sen i fredags. Igår var jag på tävling hela dagen, tävlade dressyr som vanligt, och det gick bra. Jag orkar inte skriva om tävlingen, men det gick bra, 4:e plats i första (av 14) 5:e plats i andra (av 25), så jag är jättenöjd. Direkt efter tävlingen så skulle vi på 70 års kalas, fast det blev inget kalas för min del, för påväg hem från tävlingen så fick jag migrän, och fy vad det var jobbigt, jag kunde inte se mer än det jag verkligen fokuserade på (därför kunde jag inte sitta vid datorn, och skriva i bloggen) och starkt ljus och högt ljud är jättejobbigt, och huvudet dunkade som in i ... och jag mådde illa och var yr. Det är lite bättre idag, men det blir jobbigt med högt ljud och starkt ljus, och det dunkar i huvudet, ser också lite suddigt ibland, men det går väl över.
Nu tänkte jag vila lite, för jag kan typ inte anstränga mig eller stressa upp mig minsta lilla, för då blir det jättejobbigt, så vi får se om det blir någon skola för min del imorgon. Hoppas ni mår bättre än mig, puss!

Jag ser somsagt fortfarande lite suddigt ibland, därför kan det vara lite stavfel och så, men ni får ha förståelse.
2009-09-06 - 17:56:40
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: sara

Krya på dig stumpan. <3

2009-09-07 @ 12:23:08
URL: http://sarasofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0