Bara en månad kvar

Nu är det bara en månad kvar. Exakt en måndag kvar till julafton, för idag är det den 24 november 2009. Jag längtar, jag älskar julen! :)

Sitter och och tittar på lite kläder, skor och smycken på internet nu, för att se vad det finns. Jag och mamma ska antagligen till Göteborg och shoppa någon dag nästa vecka, hoppas jag. Ska bli mysigt. Jag behöver lite nytt i garderoben, nu inför jul och nyår. :)

Idag har jag varit hemma från skolan, för jag fick feber av sprutan, och har haft ont i huvudet. Har fortfarande ont i huvudet, och svinont i armen, kan inte lyfta eller röra den. Haha. Men det är bättre det, än att jag skulle blivit sjuk av svininfluensan, för dom som blir sjuka av sprutan skulle blivit sjuka av svininfluensan, så det skulle jag antagligen blivit, och då är det bättre att ha lite feber och ont i armen och så en eller två dagar. Men nu ska jag ta febern, duscha och ta värktablett och sen sova. Imon får vi se hur det blir, hoppas jag är frisk, för jag måste typ rida.

Bilden tog jag i lördags. Jag gillar den, färgerna, det mörka, ja. allt! :)

2009-11-24 - 21:11:21
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0