Barfota på asfalt = sommar!

Nu sitter jag hos Sofie, och ska fika, och titta på "blue water high" som Sofie tvunget vill titta på! ;)
Fast det börjar nog inte ännu ;p

I skolan idag, så först hade vi So , och gjorde våran "serie-grej", och vi blev klara! 
Vi fick sluta 10 minuter tidigare, så vi fick 45 minuter rast, och jag och Sofie gick till Hedevi (fotbollsplatsen) och tittade när skollaget skulle spela match, men när vi kom dit så spelade dom inte, så vi gick tillbaka!
Sen skulle vi fylla i en ankät om datorerna, på datorn, och sen hade vi typ 30 min rast, sen när matten började, 
så sa Anders att vi skulle gå och lämna datorerna och gå till Hedevi och titta när dom spelade. Så matten gick åt till att titta på fotboll. Sen så skulle vi (jag, Anna, Sofie och Linnéa) gå tillbaka till skolan och äta, och så var Fille klar, så hon följde med, och precis när vi hade gått ner för en backe så kom Anders, så vi fick åka med honom! 
På gympan, så hade vi konditionstest, men efter som jag inte vet om jag har astma, så fick jag och Sofie spela badmintion med Anna, sjukt kul! :D
När vi skulle gå till Sofie från bussen, så gick jag barfota på 154:an, för jag hade sån .... skoskav, men det var skitskönt att gå på asfalten .. + att det är sommar när man kan göra det! 

Imon ska jag och Ulrika med Sol till sandfall, avslutning på social-tränings-kursen! 

Skriver kanske mer ikväll, pusshej! 


Det är inte många som röstar, så rösta nu! :D
2009-05-15 - 15:40:49
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: C

att gå barfota ger verkligen sommarkänslor! =)

2009-05-15 @ 15:59:38
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: evelina

fin blogg! :)

2009-05-15 @ 17:30:39
URL: http://bloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0