Sol, golf och hemsida!

Kom precis hem från faster, morgan och kusinerna. Väldigt trevlig kväll, ;) haha!
Saras moppe, den går så himla bra.. (y)    eller inte! 
Vi skulle åka till stallet.. (inte alls långt, tar mindre än 5 min typ) och vi fick stopp 3 gånger dit, 2 gånger hem. haha!

Idag har jag typ bara solat och så följde jag med mamma och pappa och spelade lite golf.. jag är ju grym! HAHAHA..
Sen har jag också gjort en hemsida, så kan väl passa på att länka till den: http://www.skraddargarden.com/tilda  (det funkade tydligen inte att länka just nu, så ni får väl kopiera, eller titta in imorgon, så ska det nog vara fixat!

Godnatt :*


2009-05-02 - 00:57:26
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0